Thursday, April 9, 2015

Wishlist come true!



PL: Hej! Po raz pierwszy zdarza mi sie robic wishliste z rzeczy, ktore faktycznie maja sie pojawic w mojej szafie. :) Oto lista ze sklepu Dresslink! Serdecznie Was zapraszam do obejrzenia! :) A jesli chcecie zobaczyc jak ja bede wygladac w tych samych rzeczach, prosze sledzcie mojego bloga, posty beda sie pojawiac juz wkrotce!
JESLI CHCESZ ZOBACZYC WIECEJ SZCZEGOLOW, KLIKNIJ NA WYBRANE ZDJECIE! :) 



ENG:  My lovely fashionistaS! I've never though that someday I will make a wishlist with items that suppose to appear in my own wardrobe! That's it! This is the wishlist from Dresslink! Check those gorgeous things! If you want to see how I will look like wearing those, please follow my blog! I will start posting the outfits soon!






PLEASE CLICK THE CHOSEN PHOTO TO CHECK THE ITEM YOU LIKE!






PLEASE CLICK THE CHOSEN PHOTO TO CHECK THE ITEM YOU LIKE!










PLEASE CLICK THE CHOSEN PHOTO TO CHECK THE ITEM YOU LIKE!






JESLI CHCESZ ZOBACZYC WIECEJ SZCZEGOLOW; KLIKNIJ NA WYBRANE ZDJECIE LUB STRONE SKLEPU TUTAJ! :) 














20 comments:

  1. Ta ostatnia branzoleta jest poprostu przepiękna.

    ReplyDelete
    Replies
    1. jestem ciekawa jak bedzie wygladac w realu ;) zapowiada sie niezle!

      Delete
  2. Świetna rzeczy ;)
    http://fashionbutiquepl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. thats a super duper cute dress
    Keep in touch
    www.beingbeautifulandpretty.com
    www.indianbeautydiary.com

    ReplyDelete
  4. The dress is stunning!!

    http://fashionwalkinbrussels.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. ładna sukieneczka;)

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Ta sukienka w kwiaty i czarna bluzka są powalające :D. Moja wishlista tego roku jest malutka, bo całe finanse poszły na wyjazd "w ciepłe kraje" ;)).
    www.tatarak-w-chinach.blogspot.com - mój blog z opowiadaniem, będzie mi miło jak przeczytasz i skomentujesz :)).

    ReplyDelete
  7. Mam tą koszulkę ze skrzydłami;)
    świetna ta sukienka w kwiaty:)

    ReplyDelete
  8. Beautiful List!

    Happy Friday ,kisses :)

    ReplyDelete
  9. tę czarną bluzkę ze skrzydłami z powodzeniem mogłabyś zrobić sama :)
    ♥ blog

    ReplyDelete
  10. Love bag and bracelat. Soo powerfull. I follow you on GFC, I would be honored if you follow back. http://milasindinka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Okulary wpadły mi w oko...pozdrawiam...

    ReplyDelete
  12. Hi dear
    Great post
    Love the fringe bag
    xoxo

    ReplyDelete
  13. kliknęłam!
    i zapraszam do siebie na konkurs, do zgarnięcia dwie nagrody! :)
    http://purpurowakaruzela.blogspot.com/2015/04/new-giveaway.html

    ReplyDelete
  14. Pierwsza sukienka i naszyjnik bomba! Zresztą wszystko ładne, wybrane z dobrym gustem ;)

    Pozdrawiamy i zapraszamy!

    Assembleage
    www.assembleage.com

    ReplyDelete